一定 note2 , 舊電可以比玩耐好多
反而係 size 問題

TOP

NOTE 2

TOP

買得LTE機又真係要上 123,
如果唔係都得物無所用,
香港無乜邊個電訊商 network,
好似佢咁穩定

TOP

note2 lte 或 j butterfly

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個人覺得S3好揸手好多..

TOP

你講緊反話???
chungchung 發表於 2012-12-3 13:18


我身邊朋友都一直講 123 穩定同快..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

3g年代係,
4g已經唔得啦
chungchung 發表於 2012-12-3 16:40



    我覺得123既4G已經好好..我男朋友用123真係穩定好多, 我就成日收唔到4G
我用邊台就唔好講啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP