arrychiu 當前離線
進階會員
內屏我日日用黎打機,用黎打手機FF14 好爽,不過我覺得N5內外屏亮度都唔夠,我室內用都成日要調到手動最 ... chihim2468 發表於 2026-2-12 19:01
TOP
野野夜孩子 當前離線
分屏功能勁實用,一邊開馬會app一邊開賽果page 野野夜孩子 發表於 2026-2-13 13:14
andypson 當前在線
chihim2468 當前在線
中級會員
外觀終於解禁,終於唔係兩個喇叭同一邊了,11號5點後可以放展示機出來了 chihim2468 發表於 2026-3-9 14:13
hkmand001 當前離線
kcthomlau 當前離線
特級會員