我真係寧願佢5988俾32GB版好過
理論上係用返一代起始價開售,性能大升級,容量不變
但上次衰乜仲未知?今次 ...
cpk 發表於 2014-3-13 12:31 AM



32GB ROM  唔係送個爛鬼套 就可以替代到的!    

TOP

我覺得佢隻酒紅色幾靚,好似以前人P500隻色

TOP

LG代理係到宜家先嚟玩嘢
都唔知係咪有心清啲16GB貨先

TOP

回復  faifais
我4K7入到部白S,真心,從心笑緊出來
cpk 發表於 2014-3-13 00:26



    恭喜師兄~
睇嚟水貨價有排企硬!!

TOP

恭喜師兄~
睇嚟水貨價有排企硬!!
ysl 發表於 2014-3-13 07:11

水貨要跌多一野先硬得返啦,16 vs 32 , 大部分人都唔care, 始終一張32都只係百幾蚊, 而lg 俾人感覺亦較易壞, 買行貨起碼保你用一年

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問用緊K 版師兄,如果用**21*xxxxxxxx# 飛線,有冇個飛線icon 係notification bar ? thanks !

TOP

水貨呢排企左去$47XX, 估都估到開$56XX-57XX, 差個保養, 兩者一向差一千至千五左右

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

水貨要跌多一野先硬得返啦,16 vs 32 , 大部分人都唔care, 始終一張32都只係百幾蚊, 而lg 俾人感覺亦較 ...
eddy 發表於 2014-3-13 08:59

仲易壞?
你當班用水貨既LG師兄死架?

TOP