wahwah 當前離線
真係頂你唔順
進階會員
我真係寧願佢5988俾32GB版好過 理論上係用返一代起始價開售,性能大升級,容量不變 但上次衰乜仲未知?今次 ... cpk 發表於 2014-3-13 12:31 AM
TOP
kenny079 當前離線
中級會員
關心研究所 當前離線
ysl 當前離線
回復 faifais 我4K7入到部白S,真心,從心笑緊出來 cpk 發表於 2014-3-13 00:26
eddy 當前離線
恭喜師兄~ 睇嚟水貨價有排企硬!! ysl 發表於 2014-3-13 07:11
peterking189 當前離線
toontoon 當前離線
cpk 當前離線
Banned
likammy 當前離線
水貨要跌多一野先硬得返啦,16 vs 32 , 大部分人都唔care, 始終一張32都只係百幾蚊, 而lg 俾人感覺亦較 ... eddy 發表於 2014-3-13 08:59