oo2oo299999 當前離線
你想禁我的資料?
進階會員
TOP
剛剛睇到官網話11月6 日有白色上市,香港係咪同步? lps3a 發表於 1/11/2013 12:23
YK 當前離線
cloud417 當前離線
中級會員
部機冇sound profile? 我見setting音量得一個位 cloud417 發表於 5/11/2013 22:37
n5 出左。。。。 心大心細。。。 唔知點好。。。。。 YK 發表於 1/11/2013 14:32
YES.. oo2oo299999 發表於 2013-11-6 23:29
搞錯..... cloud417 發表於 7/11/2013 00:17
我都唔知裝情境模式有冇效 本人只會用靜音同最大 oo2oo299999 發表於 2013-11-7 00:22
我用黎夜拍好多噪點 見你影果D又冇乜, 你點SET? cloud417 發表於 7/11/2013 00:30