巴打既問題我已經問題我線人
64GB版本月中會有貨
128GB香港是沒有只有大6TD版

TOP

剛剛睇到官網話11月6 日有白色上市,香港係咪同步?
lps3a 發表於 1/11/2013 12:23



    下星期中少量,準備撲吧

TOP

n5 出左。。。。
心大心細。。。
唔知點好。。。。。

TOP

部機冇sound profile?
我見setting音量得一個位

TOP

部機冇sound profile?
我見setting音量得一個位
cloud417 發表於 5/11/2013 22:37



    YES..

TOP

n5 出左。。。。
心大心細。。。
唔知點好。。。。。
YK 發表於 1/11/2013 14:32


自行比較吧

TOP

YES..
oo2oo299999 發表於 2013-11-6 23:29


搞錯.....

TOP

搞錯.....
cloud417 發表於 7/11/2013 00:17



    我都唔知裝情境模式有冇效
本人只會用靜音同最大

TOP

我都唔知裝情境模式有冇效
本人只會用靜音同最大
oo2oo299999 發表於 2013-11-7 00:22



我用黎夜拍好多噪點
見你影果D又冇乜, 你點SET?

TOP

我用黎夜拍好多噪點
見你影果D又冇乜, 你點SET?
cloud417 發表於 7/11/2013 00:30


我冇SET,全自動

TOP