我想問下部機係咪可以長著AOD, 我驚呢樣野, 有D 紅米手機有AOD, 但只能顯示短時間之後就會熄屏

TOP

我今晚都會去取機,轉資料都有排搞,最麻煩應係銀行,重新set過
speed 發表於 2024-6-14 14:43


而家過機好簡單輕鬆, 插 C-C 線或經 wifi, 相/資料/apps 就過晒, 銀行個 d 就無得避要晒時間


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

公司無 wifi6, 插線過.

屋企的話, wifi6 會快過 USB2.0 線過 data

TOP

回覆 12# Miipp


你用邊個APP過? 小米換機APP?

TOP

回覆  Miipp


你用邊個APP過? 小米換機APP?
speed 發表於 2024-6-14 16:56


激活手機途中自動出現的, 唔知係小米定 andorid, 睇 interface 唔太似小米

TOP

回覆 15# Miipp


    唔通係登入GMAIL ACC,

TOP

F6 後 cam 個餅印整大左兼向下移動左, 對比 F5 係左手單手持機時容易左頂食指, 呢方面要扣分

以前 F5 單左手持機超正, 食指唔會磨到後 cam 個框


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  normalyan

電池有無想像中咁慳電?
speed 發表於 2024-6-14 16:17

AOD我唔會用 double tap睇時間已經足夠
暫時電力都ok, 但係真係要run多過零禮拜先至知道, 打埋mhn睇睇...

先去淘寶買個機套同埋玻璃貼先至得   跟機嗰塊膠好食指模 同埋嗰case如果行gesture就會成日kick住邊位   

TOP

回覆 18# normalyan


  https://detail.tmall.com/item.ht ... 8680323:31586851655

我就已買左呢隻,質數幾好,耐用度就未知

TOP

AOD我唔會用  double tap睇時間已經足夠  
暫時電力都ok, 但係真係要run多過零禮拜先至知 ...
normalyan 發表於 2024-6-14 17:29


我都唔 like 款跟機灰套,磨砂易冼手,以前跟最 cheap 的透明軟膠套咪幾好

TOP