本帖最後由 legend 於 2023-4-24 05:03 編輯

因為OLED屏會用最大亮度以開關開關的方式調光,
調低亮度的方式是減少開的時間增加關的時間。
就算調到最低亮度都會用最高亮度開關開關調光,所以會傷眼。
我之前部LG V30得227Hz PWM,閃到對眼好辛苦。
所以之後兩部都用返LCD,
不過LCD的缺點是最大亮度不足以太陽底下使用。
下一部會試下國產2160Hz天馬OLED屏睇下有無改善。

TOP

其實用咩screen都好, 避免傷眼最重要係較低光量度, 以N20U為例, 係一般室內光線我開15%量度. 好多人7X24都開到70%以上, 但又開咩藍光保護真係晒氣, 部機出少30%藍色光已經好黃好難睇, 但70%*0.7, 只係等同正常白平衡開49%亮度, 我開15%就等同70%亮度開啟藍光功能(出少8成, 但就黃到唔想用)
除左藍光, 長期接收高強光必然令雙眼肌肉疲勞, 呢行習慣同長期開大headphone聲量一樣咁衰, 必然對耳朵毛細胞做成傷害. 我見有D人長期開高亮度又開大headphone聲量真係冇眼睇.

TOP

睇少啲手機好過啦
果啲DC調光,PWM調光 講左一兩年就無再提, 都唔知仲有無
你都知佢地成日都係唔提就等於冇

TOP

手機oled好處係真係做到d 顏色好靚好出,呢點係比lcd好太多
但為追求視覺極致,犧牲左眼睛
正正因為oled傷眼呢個不能再掩蓋既事實,最近流行主打護眼oled屏
玩高頻pwm 去到1920hz、2160hz等等,愈高愈好,YT有片睇,一般超過1250hz就算低風險,有興趣ching 可以去試下,realme 10 pro plus, GT5 SE 都係呢款。
(雖然技術上高頻pwm已經好過傷眼屏好多,但我仲係有保留,都係用住lcd先)

TOP

PS.話說呢排夜晚用部新手機睇電子書,朝早起身眼睛真係感覺唔舒服
C_K 發表於 2023-4-23 12:31 PM


買部2手kindle啦
同埋就算睇e ink都唔好太夜訓

TOP

晏先落咗胃訊試玩下,照YouTube個測試方法
剩係蛙為系嘅手機mon 50%亮度下閃屏pass,算叫做“護眼屏”
其它大米13,猩猩猩23,都gg了

by C_K

TOP

回復 15 #TH30

我有KPW吖
嫌KPW轉format,send file 麻Q煩,
懶得用,
手機一個Apps,down完即開txt pub pdf 之類嘅電子書 file 方便好多

by C_K

TOP