其實用咩screen都好, 避免傷眼最重要係較低光量度, 以N20U為例, 係一般室內光線我開15%量度. 好多人7X24都開到70%以上, 但又開咩藍光保護真係晒氣, 部機出少30%藍色光已經好黃好難睇, 但70%*0.7, 只係等同正常白平衡開49%亮度, 我開15%就等同70%亮度開啟藍光功能(出少8成, 但就黃到唔想用 )
除左藍光, 長期接收高強光必然令雙眼肌肉疲勞, 呢行習慣同長期開大headphone聲量一樣咁衰, 必然對耳朵毛細胞做成傷害. 我見有D人長期開高亮度又開大headphone聲量真係冇眼睇.  |