換電手機一直都有出好似 代理 冇乜點入貨
已經出咗 諾基亞c3 好耐 有3gb ram 其他嘢同c2差唔多

...
penay 發表於 2020-12-20 21:00

得低階出, 有鬼用.

中階同旗艦唔出.

TOP

回復 11 #KING008

Samsung XCover Pro 勉強算中階, 同A51 同級, 但只能經MS Store 同Amazon 買, 連水貨都冇

via HKEPC Reader for Android

TOP

上個月上代理整個耳筒位順便換電,320蚊,部機港行仲有保養!

TOP

回覆 13# 18noww


    好似一定要清機...

TOP

本帖最後由 vagrantno13 於 2020-12-21 10:35 編輯

回覆 13# 18noww

$320 換電+耳機位算便宜. 我部HTC U12+ 打廠淨換電$500, 決定唔整淘返副電自己整(反正自用), 防水功能用左2年多沒浸過水或意外.

TOP

上個月上代理整個耳筒位順便換電,320蚊,部機港行仲有保養!
18noww 發表於 21/12/2020 06:07

LG?香港仲有手機部門?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

本帖最後由 penay 於 2020-12-21 11:55 編輯

入門機都跑分十萬 對我嚟講足夠有餘
肯定快我用緊嗰部三*note 3 換咗舊電都係用咗幾廿蚊
我只係用呢支付寶wechat 淘寶

TOP

回覆 14# PNBA

升左級順便拎去銀城整,所以清左機!

TOP

回覆 16# takeoto

有,係銀城12樓,仲有d機有兩年保,部v40到出年6月,唔再出港行就去到出年年中就應該冇!

TOP

回覆 15# vagrantno13

原先都無諗住換電,淨係個耳機插頭鬆咪去整,係整機個邊問換唔換新電,話部機舊電有d老化,換完都有少少後悔應到差唔多冇保先換新,但換完宜家用又覺得電襟用左!

TOP