KING008 當前離線
中級會員
換電手機一直都有出好似 代理 冇乜點入貨 已經出咗 諾基亞c3 好耐 有3gb ram 其他嘢同c2差唔多 ... penay 發表於 2020-12-20 21:00
TOP
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
特級會員
18noww 當前離線
初級會員
PNBA 當前離線
進階會員
vagrantno13 當前離線
takeoto 當前離線
上個月上代理整個耳筒位順便換電,320蚊,部機港行仲有保養! 18noww 發表於 21/12/2020 06:07
penay 當前離線