本帖最後由 moarfish 於 2020-11-29 12:14 編輯
已經冇呢支歌仔唱
chue 發表於 2020-11-29 11:58


有,還有high quality, 只是冇original quality。
限了1080P

要Original Quality 還可以去Amazon買Pixel 第一代翻新機。

TOP

用開iphone繼續買ip得啦。。。。
預算唔夠唔好買max
再唔夠買11 買se....
一係去維修部ip7 最平

TOP

我部iphone7 壞左鏡頭好耐
一直都係相機影相,太太手機拍片
一歲開始識行
發覺錯過了一歲前個種動態
感到後 ...
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 10:28

拍片用ip 12pro max, 堅得
次選pixel5, 再次選就mate40

TOP

回復 1 #crazyrickypoon

focus邊度有問題?
https://youtu.be/WFMPOJjqyXE

via HKEPC Reader for Android

TOP

拍片一定係iphone, 差成條街

TOP

已前用DV,現在大把選擇,我會用go pro 9 或者DJI pocket 2,收音同影像好穩定! ...
blkbd5 發表於 2020-11-29 12:02



    有諗過
但諗住手機會隨時拎出黎
好似會用多D

TOP

用開iphone繼續買ip得啦。。。。
預算唔夠唔好買max
再唔夠買11 買se....
一係去維修部ip7 最平 ...
hehaya 發表於 2020-11-29 12:16



    我部手機壞左鏡頭三年了...

不過新機冇TOUCH ID 好唔方便
戴口罩情況下

TOP

回復 crazyrickypoon

focus邊度有問題?


via HKEPC Reader for Android
msdoin1 發表於 2020-11-29 12:37


睇YOUTUBE 有D 相主體側BLUR晒

TOP

拍片一定係iphone, 差成條街
jacktsui 發表於 2020-11-29 12:47



    成萬蚊部
仲要冇指模
宜家D IPHONE真係好難買得落手

我認係好襟用
我用了4年仲好暢順
之前LG G3 用兩年已經好慢

TOP

iphone12 pro/samsung note 20 pro
cantona7 發表於 2020-11-29 11:16



    想問DXO冇SONY個兩部新機?

TOP