咩叫出印

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2018-3-22 14:24

AMOLED 燒印 ...一定係。。

TOP

上星期六去換爆mon,無預約朝早walkin, 11:30放低,12:45收message話攞得了
仲唔洗洗機 (枉我星期五晚搬file搬到2am )

TOP

AMOLED 燒印 ...一定係。。
imax 發表於 2018-3-22 14:36

哦.... 明白了

via HKEPC Reader for Android

TOP