硬件 ok, 軟件太煩

via HKEPC Reader for Android
gen77 發表於 2017-1-27 15:04


我由3C用到Mate8,請問軟件有乜唔掂?

TOP

希望改善下低光攝影表現。Mate 9有OIS都唔太掂。

TOP

紫色才是皇道
自己用緊M3平板,對Harman嘅音質調校都有一定肯定。
麥丁丁 發表於 2017-1-27 23:01

紫色好正,但首發應該冇,可又要等2~3月後先賣。

另外港行可能又冇紫色。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

紫色好正,但首發應該冇,可又要等2~3月後先賣。

另外港行可能又冇紫色。

via HKEPC Reader for Andro ...
andypson 發表於 2017-1-28 11:07


到時先算,況且三,四月新機浦頭慢慢揀到啱為止。

TOP

本帖最後由 麥丁丁 於 2017-1-28 14:20 編輯
A73*4+A53*4/ Mali-G71 mp8@900MHz UFS2.1
唔掂在...?
16nm? 華為 baseband? 後門? 定係華為本身係原罪 ...
akitohk 發表於 2017-1-28 03:44

好彩自己用緊Mate 9 pro.
聽完D人話自家Soc唔掂,我連回文嘅興趣都無,廢事浪費時間。

TOP

如果標配唔過4k可以買部俾母親大人用!
(當然自己玩返幾日先)

TOP

本帖最後由 alax 於 2017-1-28 14:20 編輯
回覆  cpk

未必唔會嘅,華為啲U咁唔掂...
chromechan 發表於 2017-1-27 21:56


都唔係太差姐
利申:我有一部HONOR8

傳聞會用kirin 970,唔如果唔係kirin 970咁就9成係kirin 96X

TOP

我由3C用到Mate8,請問軟件有乜唔掂?
IIII 發表於 2017-1-28 09:44



    手機管家?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP