IIII 當前離線
進階會員
硬件 ok, 軟件太煩 via HKEPC Reader for Android gen77 發表於 2017-1-27 15:04
TOP
leave 當前離線
andypson 當前離線
紫色才是皇道 自己用緊M3平板,對Harman嘅音質調校都有一定肯定。 麥丁丁 發表於 2017-1-27 23:01
lazyqueen 當前離線
Banned
麥丁丁 當前離線
[img]https://upload.cc/i1/2020
中級會員
紫色好正,但首發應該冇,可又要等2~3月後先賣。 另外港行可能又冇紫色。 via HKEPC Reader for Andro ... andypson 發表於 2017-1-28 11:07
A73*4+A53*4/ Mali-G71 mp8@900MHz UFS2.1 唔掂在...? 16nm? 華為 baseband? 後門? 定係華為本身係原罪 ... akitohk 發表於 2017-1-28 03:44
fatwi 當前離線
alax 當前離線
回覆 cpk 未必唔會嘅,華為啲U咁唔掂... chromechan 發表於 2017-1-27 21:56
我由3C用到Mate8,請問軟件有乜唔掂? IIII 發表於 2017-1-28 09:44
mifans 當前離線