唔得?
是否要扣關稅?
chantelise9k 發表於 2016-8-3 21:06

直接拒運,應該同電池安全性有關,同關稅無關(香港都唔收關稅)

TOP

間間集運唔同,最好問左運唔運先,但我之前試過集x王,多x就唔記得有無,但我從呢度師兄學習,如要填報就填零件,殼等等等等等……

TOP

有沒有人上淘寶買過手機? 要怎運過來? 賣家表示要集運不能直運。。。
人之初 發表於 2016-8-3 18:55


買過兩次,叫佢順豐到付。

TOP

我用第三方集運,都係寫唔畀運電話。但你報關時報其他物品,一般都過到。畀人咁查到就自行承擔風險了。

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2016-8-3 23:52 編輯
唔得?
是否要扣關稅?
chantelise9k 發表於 2016-8-3 21:06



你官方買電子野有比稅,所以SF可以寄到香港,但TB非官方店多數唔得

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2016-8-5 09:41 編輯
直接拒運,應該同電池安全性有關,同關稅無關(香港都唔收關稅)
leave 發表於 2016-8-3 22:55


同電池無關,如果同電池有關SF唔會寄到香港,
香港係唔收關稅但內地消費是要比稅,你官方買全有稅單比你

TOP

我用第三方集運,都係寫唔畀運電話。但你報關時報其他物品,一般都過到。畀人咁查到就自行承擔風險了。 ...
Dendrobium 發表於 2016-8-3 23:48


集運報關我次次都係寫電話

TOP

問過多寶,答覆是: "你好,是可以的,但是貴重物品不建議集運,我們包寄不包損,如有遺失只作運費三倍賠償,客戶可以考慮一下,謝謝。"

即是可以啦!報關我會直寫是手機。我check過手機不在禁運之列。有俚電池的電子產品陸運是可以的。其實buyup (夜猫菲儿)也没有講唔得,只是不建議。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都係個句,
搵d有信譽的,
萬一唔見貨,
快遞實賠唔足,
都係風險自負。

TOP