leave 當前離線
進階會員
唔得? 是否要扣關稅? chantelise9k 發表於 2016-8-3 21:06
TOP
dingow 當前離線
中級會員
隼人 當前離線
有沒有人上淘寶買過手機? 要怎運過來? 賣家表示要集運不能直運。。。 人之初 發表於 2016-8-3 18:55
Dendrobium 當前離線
まみまみ + あいぽん
zoin0000 當前離線
直接拒運,應該同電池安全性有關,同關稅無關(香港都唔收關稅) leave 發表於 2016-8-3 22:55
我用第三方集運,都係寫唔畀運電話。但你報關時報其他物品,一般都過到。畀人咁查到就自行承擔風險了。 ... Dendrobium 發表於 2016-8-3 23:48
ksng 當前離線
7喜 當前離線
Banned
bennylouisa 當前離線