回覆 10# Monkey2016

香港呢幾日天氣差唔多架啦,片又唔睇
開咗AR影咗陽光幾曬,12:10 - 13:10左右斷估都唔係午夜太陽嘅時間啦

TOP

可惜得截圖, 感受唔到有幾流暢

TOP

回覆 12# jacktsui

我都想....雖然部電話有屏幕錄影,但係我試過幾次,覺得效果唔太理想,所以冇用

要知道Pokemon Go已經70-90% load @S810,如果加埋屏幕錄影.....真係S820都唔夠做,所以最後決定cap圖

TOP

回覆  Monkey2016

香港呢幾日天氣差唔多架啦,片又唔睇
開咗AR影咗陽光幾曬,12:10 - 13:10左 ...
chromechan 發表於 2016-7-29 22:45

我有睇幾秒架,聽倒把聲就見微知著啦

TOP

回覆 14# Monkey2016

錄音係事後錄,見咩微知咩著啫,講啲唔講啲

TOP

本帖最後由 chue 於 2016-7-29 23:52 編輯

其實呢隻 GAME 主要問題係食電,其他問題只要唔係用 CHEAP 機應該唔會有咩影響

TOP

回覆  jacktsui

我都想....雖然部電話有屏幕錄影,但係我試過幾次,覺得效果唔太理想,所以冇用

要知道P ...
chromechan 發表於 2016-7-29 23:05


依家都唔少人熄ar玩啦
ar都幾食電

TOP

回覆 17# cagali2

因為開咗其實要對住位玩,所以熄咗AR會方便啲

TOP

回覆  cagali2

因為開咗其實要對住位玩,所以熄咗AR會方便啲
chromechan 發表於 2016-7-30 00:14


好似我咁del左最慳電

如果唔係太hea玩既
玩依隻game真係特別花時間

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP