叉燒餐包 當前離線
LG全餐
進階會員
TOP
cpk 當前離線
Banned
回覆 叉燒餐包 五月唔知邊日..... cpk 發表於 2015-4-8 22:29
~YanKuen~ 當前離線
Korea Sparkling
中級會員
回覆 叉燒餐包 所以金色照殺 cpk 發表於 2015-4-8 22:34
andypson 當前在線
s6真機睇金色都唔似金色既 ~YanKuen~ 發表於 2015-4-8 22:36
岩岩係衛訊問 i6 64金 值$52xx 定我去先達會高價d? 諗住用s6等 2 gb ram iPhone ~YanKuen~ 發表於 2015-4-8 22:36
真柏齊 當前離線
我衛訊訂咗S6e黑色32gb lafy 發表於 2015-4-8 22:19
IPHONE用得好地地點解唔繼續用落去? andypson 發表於 2015-4-8 22:43