傳聞中電容量過 3000mah,可能係唯一亮點。

未用過 Moto,如果價位唔貴,應該會買,或者呢部係賣盤前最後 ...
cxdb 發表於 2014-9-25 17:13

但成 5.9寸芒 , 同 IP6+ 鬥大 ?

via HKEPC Reader for Android

TOP

成部 N年前啲長江機咁, 向大陸機致敬?

好彩買先 N7 2012 之後永不錄用 NEXUS 野 ...
wilkins 發表於 2014-9-25 14:28

笑左

TOP

本帖最後由 萌 於 2014-9-25 20:42 編輯

呢部正呀,影相通話一定好,金屬櫃,玩埋換蓋,掂!期待
我覺得呢部一定好手感喎

TOP

呢部正呀,影相通話一定好,金屬櫃,玩埋換蓋,掂!期待
我覺得呢部一定好手感喎 ...
萌 發表於 2014-9-25 20:41

抽水 !

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 2 #wilkins

第一水買galaxy nexus, 發現做左google白老鼠

via HKEPC Reader for Android

TOP

音量掣仲低過開關掣?
一係設計師弱智,一係假圖

TOP

音量掣仲低過開關掣?
一係設計師弱智,一係假圖
jacktsui 發表於 2014-9-25 22:35

有咩問題?
我部ZU都係咁WO

TOP

音量掣仲低過開關掣?
一係設計師弱智,一係假圖
jacktsui 發表於 2014-9-25 22:35

咁$ony啲設計師咪

via Vega Iron 1

TOP

will buy after six months and waiting for comments

TOP

moto X樣
ccchhhuuunnn 發表於 2014-9-25 14:18

話會在十月十六日和N8 一齊公佈

TOP