bobopig 當前離線
特級會員
傳聞中電容量過 3000mah,可能係唯一亮點。 未用過 Moto,如果價位唔貴,應該會買,或者呢部係賣盤前最後 ... cxdb 發表於 2014-9-25 17:13
TOP
kinx80 當前離線
進階會員
成部 N年前啲長江機咁, 向大陸機致敬? 好彩買先 N7 2012 之後永不錄用 NEXUS 野 ... wilkins 發表於 2014-9-25 14:28
萌 當前離線
虹原いんく
呢部正呀,影相通話一定好,金屬櫃,玩埋換蓋,掂!期待 我覺得呢部一定好手感喎 ... 萌 發表於 2014-9-25 20:41
wd40 當前離線
中級會員
jacktsui 當前離線
orz
remix101 當前離線
音量掣仲低過開關掣? 一係設計師弱智,一係假圖 jacktsui 發表於 2014-9-25 22:35
losiukit1 當前離線
RoyalHKRegiment 當前離線
moto X樣 ccchhhuuunnn 發表於 2014-9-25 14:18