香港eprice已有到貨測試
banpang 發表於 2013-4-26 12:38



    編註:本文轉載自 ePrice  台灣。文中的文字應用、論述,尤其價格部份,以台灣市場作優先考慮,或不適用於香港

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

me 2

TOP

香港eprice 都幾好笑, delete 左張相就檔香港開箱

http://www.eprice.com.hk/mobile/ ... /rv/xiaomi-2s-16gb-小米手機-2S-16GB-review/

http://www.eprice.com.tw/mobile/ ... 8B%E6%A9%9F-review/

TOP

差完電.......但係有幾個問題未攪到,無心機試機,衣家上官網度睇睇點算!(本人係新手,無root機和刷rom經 ...
int 發表於 2013-4-26 13:33


其實做白老鼠(guinea pig), 所有鑊氣(如有), 硬食

TOP

差完電.......但係有幾個問題未攪到,無心機試機,衣家上官網度睇睇點算!(本人係新手,無root機和刷rom經 ...
int 發表於 2013-4-26 13:33



    幾個問題????
why 問題!

TOP

幾個問題????
why 問題!
kkwong33 發表於 26-4-2013 13:53


係囉...我都想知係咩問題...又同root機刷rom有關又冇心機, 即係點? 定係套系統唔識用@@ 定係部機有獲?!!

TOP

係囉...我都想知係咩問題...又同root機刷rom有關又冇心機, 即係點? 定係套系統唔識用@@ 定係部機有獲?!! ...
惡魔城城主 發表於 2013-4-26 14:11


我估佢收左機後見係穩定版(冇ROOT),想刷開發版又唔識呀?

TOP

想問埋 部機做工如何 好定差

TOP

其中一個問題係入左sim卡後個電信商名稱好長,我睇唔到miss call軟件信息果D icon!


我跟呢個link咁做已ok了~!
http://bbs.xiaomi.cn/thread-7175164-1-1.html

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP