nordlanor 當前離線
中級會員
咁邊間可以先check機 fruitips 發表於 2017-5-25 09:00
咁邊間可以先check機 x 2 ? 我都想買一部俾家人用 , 最好有間可以收錢轉埋做HK ROM ... dogdoghk 發表於 2017-5-25 12:01
TOP
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
進階會員
我都想揾吓V20有關燒底版的資料 V10就燒唔少啦 fishing_tonny 發表於 2017-5-25 05:46 PM
fruitips 當前離線
你地自己打去問,費事呢度有人陰謀論conclusively 話我係隔離鋪 Anyway, 人氣我以後都唔去!諗氣都一 ... nordlanor 發表於 2017-5-25 18:21
啊甘 當前離線
想問用落 ok嗎?? via HKEPC Reader for Android ny911 發表於 2017-5-25 13:46
L豬V20行都係$35XX, 點解要買水 Monet90 發表於 2017-5-17 10:01
ckleung0923 當前離線
呢D手机跟本来貨唔貴 8記 4千蚊貨起碼一 汁二千 水貨二千幾,一定有得汁。二千幾水貨有幾奇?? ... 啊甘 發表於 2017-5-27 12:07
heliar 當前離線
百記個啲,你睇佢啲sales棟到成個場每隔2米就企一個,再加埋租金,你就知佢要賺你幾多錢啦。 ... ckleung0923 發表於 2017-5-27 12:12
Monet90 當前離線
叉一千点解買行 各取所需吧 3千幾貨叉一千好多了 不是一萬叉一千 啊甘 發表於 2017-5-27 12:09
2 手機, 扮全新 goalsp 發表於 2017-5-17 15:30