very detail review

TOP

網上收到風, 好似PXXW好快有$0機價, MX3 plan 出....................

TOP

應該啦,pccw獨家

TOP

話說原來`有個好似IOS 既功能...

TOP

網上收到風, 好似PXXW好快有$0機價, MX3 plan 出....................
desmondleung 發表於 29/9/2013 23:48

其實唔洗收風都知

TOP

點解唔出4g?
child 發表於 29/9/2013 23:15

Meizu主打中俄
搞個LTE1800/2600唔合成本效益

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問一下MX3有無網上所謂睡死(即待機時死機)的問題嗎?
因官網上有太多分不出是打手還是敵對打手的文章了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 idwilson 於 2013-10-1 03:45 編輯

我就用左3日(港版)32gb,唔覺有咩(即待機時死機)問題,亦未試過彈app或死機。
桌面滑動不能貼手(個人覺得大mon單手操控真係好由左推到右,呢個問題不大,反而按ABCD頁面鍵更加方便省時。)
設置內按左停一停才出現右邊的畫面, 我都有咁既情況
發熱量玩GAMES比MX2同升級左IOS7既4S還要低。
3.0有BUG,就係打電話KEY頭幾個字會卡住卡住,關左撥號鍵盤音效就會無事。
後蓋延續MX2好難開,以前MX2要成日換卡都比我開爆晒,
不過今次閃燈就跟左機,遲下可能會有第3方後蓋出現,所以我都唔帶套,到時花左再換。
用電量感覺比MX2食電左,不過都頂到一日。
相機光圈雖2.0,但夜拍一樣好多NOISE,不過廣角真係方便左。
而家大陸魅友仲嘈緊,話排隊買機禮品一大袋,佢地一早上網全款訂購唔發貨…搞到一獲泡

TOP