SSP 高登有間有實機放在店鋪前比你任試玩。
hero9500 發表於 2015-8-30 12:37



    係褔仁?深之都?定大街小食鋪隔離個間?
唔該哂師兄
因為部lgl22粒電太唔掂
林住用呢部用一排先

買既時候有咩要留意?

TOP

回覆 100# arthurson


    我仲諗住買部俾朋友好采未出手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 50 #free3sky



V6.7.4.0
有無人升左?
有無問題?

via HKEPC Reader for Android

TOP

想問下有冇淘寶既玻璃貼介紹?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 alex008 於 2015-8-30 15:16 編輯

比部機玩左成日,裝左app,百度雲,聯想相機,竟然不能用,彈icon話不能使用,
百度雲,谷歌installer ,用到幾次之後又吾得!
但都裝完google play store,用到玩到pes football game,aastock等

有時又話sd card有問題,叫你format,但吾跟佢format又用到返!

sim 1系lte/gsm (prl),
sim 2 gsm,
入去工程mode,就算wcdma /lte/ t-cwma有得選,改都改吾到!

買返來系mi v6.7.3.0其實都睇吾出系勿版?
上官網下載個雙網版,flash 又系一樣
系米要降返miv6.6.8版?

見部機系訊號sim 3G csl!
其實系米吾洗攪它?還是系中國境外,所以系用到wcdma?國內就吾得?
咁我這個系移動版還是雙網版?我都一頭霧水

但部機sim 2應該系2G signal,等於移動版?我系米要降返去mi v6.6.8雙網版?





TOP

本帖最後由 rr24314 於 2015-8-30 15:45 編輯

回復 107 #alex008

4 +2 OK
但要把 sim 1 off 左先 之後轉 sim 2上4g 變左2 +4


via HKEPC Reader for Android

TOP

MIUI 7 都幾多bug, 打打下機發熱死機. 要重啟解決.
set 左D font, wallpaper 重新開機後冇晒, 變返default. ...
louisney 發表於 2015-8-30 10:32


唔好set d theme或所有o野儲存在外置sd,佢行android 5.0.2,一樣有外置唔俾寫入o既bug,root o左機改platform.xml先用到sd讀寫

TOP

天馬屏tianma
Auo應該係 友達
Boe 應該係 LG

後相機.  ofilm    s5k3m2 應該係
前相機.    ofilm  ov5670
...
rr24314 發表於 2015-8-30 13:23


s5k3m2咪就係samsung粒cmos sensor 個型號lor,但鏡頭組裝廠係Ofilm,歐非亞

TOP