今日好好玩好開心呀! 多謝各位師兄照顧! 期待下一次活動!

TOP

支蚊怕水o係我到,歡迎認領

TOP

原帖由 rickywk 於 2008-5-10 21:00 發表
支蚊怕水o係我到,歡迎認領


噴一次要epc$50, 你成枝攞左去都應該要幾千

TOP

特別多謝樓主,NOPSS
原來今日我攪錯左個電話no.,攪到樓主一頭霧水,唔好意思

TOP

原帖由 Moderator 於 2008-5-10 21:38 發表
特別多謝樓主,NOPSS
原來今日我攪錯左個電話no.,攪到樓主一頭霧水,唔好意思

<囧>... 我冇車...

TOP

報告傷亡數字...
我今日踩中左地雷...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 initials 於 2008-5-10 22:02 發表
報告傷亡數字...
我今日踩中左地雷...


TOP

原帖由 initials 於 2008-5-10 22:02 發表
報告傷亡數字...
我今日踩中左地雷...


舊地雷俾你踩到好有美感

TOP

原帖由 albert 於 2008-5-10 22:25 發表


舊地雷俾你踩到好有美感

要唔要貼0係作品藝廊...?

TOP

原帖由 initials 於 2008-5-10 22:29 發表

要唔要貼0係作品藝廊...?


先幫張相起個主題先

TOP