wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
s20012797 當前離線
回覆 goshigoo 咁又係SONY 咁後生 咁你用左幾耐SONY? wingkps2 發表於 2020/7/8 14:26
marcochl 當前離線
回覆 s20012797 咁都後生好多大牌機喎 wingkps2 發表於 2020/7/8 14:52
goshigoo 當前離線
有冇人拍返段片,試俾我睇,SONY MEUN點難用 我真係好八掛 wingkps2 發表於 2020-7-8 15:09