提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你指Sony機定係其他機?
我個delete(C4)改左做steadyshot開關(跟返minolta操作)
下制改左做WB
C3係APS mod ...
ahshing 發表於 2019-5-10 13:18


是 A72
我 set 做 像素 同 數碼變焦

番去睇有無 APS mode

TOP

是 A72
我 set 做 像素 同 數碼變焦

番去睇有無 APS mode
usei 發表於 2019-5-10 13:52


二代機好似未有APS mode既custom key,三代機同a9或者a99II先有

TOP

我由A7用到A73, 3代都係SET同一套操作, 可以讓賽唔用左手, 只用右手就調到光圈 快門 ISO WB EV AF模式 對焦點 連拍, 包圍曝光 防震開關 防震焦距 人面對焦開關 picture style 閃燈ev RAW/JPG切換......
要用左手既SETTING跟本只剩好少唔常用既setting
其實究竟仲會有邊方面唔夠用呢?

TOP

我由A7用到A73, 3代都係SET同一套操作, 可以讓賽唔用左手, 只用右手就調到光圈 快門 ISO WB EV AF模式 對焦 ...
logistica 發表於 2019-5-10 15:23


我鬧得最多既,a73支援EA3加Sony A mount鏡仲衰過MC11加Canon EF mount鏡

TOP

我鬧得最多既,a73支援EA3加Sony A mount鏡仲衰過MC11加Canon EF mount鏡
ahshing 發表於 2019-5-10 15:57

我用EA3夾A2470同70200 人眼對焦算準, 速度算OK既, 但暗位對焦唔好

TOP

想二揀一,
係咪有新買新?一定好??
但見A7 III出咗一年後,依然可以力壓群雄挑戰,銷售額遠遠投離…
...
極度靚仔 發表於 2019-5-8 17:51

73唔一定要買gm喎    普通FE鏡夠玩

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

回覆 84# logistica


    唔色用既人

TOP

回覆  logistica


    唔色用既人
jeremymak 發表於 2019-5-10 17:19



    正解

TOP

73唔一定要買gm喎    普通FE鏡夠玩

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
Clarkson0729 發表於 2019-5-10 17:14


定焦 G 鏡都夠用
但 zoom 貴

TOP