依部咁GE 野有咩好
你地竟然係咁讚....
鐵粉係唔同D....... ...
我係小魚兒 發表於 2019-2-15 16:07

M50 > m43 = canon > m43

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實冇咩值得吹奏,只係平。無反最緊要既係電子性能,唔係就玩返單反啦。是但啦,今時今日d技術咁好,正常 ...
killuakam 發表於 2019-2-15 16:44

慣常粉絲保衛自己喜歡既品牌姐 見怪不怪

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 82 #killuakam

一樣WOW一聲。

TOP

回復 killuakam

一樣WOW一聲。
calvin83 發表於 2019-2-15 16:53



    只不過WOW完就 "D"....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

RP配RF35/1.8超正.

TOP

其實咁睇
無反/單反相機 既用家都分 影相 同 拍片...
對影相既朋友, 1皮唔駛, 有FF, 當然好開心啦
對拍片既 ...
hkstanley 發表於 2019-2-15 15:38



現在有那部機是
1皮唔駛, 有FF, 4K 60(無crop)


(二三手a73 !! )

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-2-15 18:43 編輯
真係為環保出力就唔好又E12又E17啦
必思 發表於 2019-2-15 09:34

以而家Canon嘅產品線,M系列入門(三數字)同中階(兩數字)用E12,高階(單數字)用E17。
M Classic/M2最初係同100D一齊用E12,到出7xxD嘅時候改用E17,即係想你200D/7xxD/800D/77D另外加部M5/M6咁玩升級或雙機。

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-2-15 18:50 編輯
RP配RF35/1.8超正.
calvin83 發表於 2019-2-15 17:13

話說昨日我上毒氣室試機,RF35/1.8雖然話係STM但無EF-M 22mm、EF 50mm或EF 40mm咁慢,對焦速度相對比上述3支鏡快好多,而且裝上EOS R上面好輕身。

TOP