anthony1987 當前離線
進階會員
依部咁GE 野有咩好 你地竟然係咁讚.... 鐵粉係唔同D....... ... 我係小魚兒 發表於 2019-2-15 16:07
TOP
killuakam 當前離線
Banned
其實冇咩值得吹奏,只係平。無反最緊要既係電子性能,唔係就玩返單反啦。是但啦,今時今日d技術咁好,正常 ... killuakam 發表於 2019-2-15 16:44
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
hkstanley 當前離線
史丹尼
回復 killuakam 一樣WOW一聲。 calvin83 發表於 2019-2-15 16:53
vip4123 當前離線
中級會員
其實咁睇 無反/單反相機 既用家都分 影相 同 拍片... 對影相既朋友, 1皮唔駛, 有FF, 當然好開心啦 對拍片既 ... hkstanley 發表於 2019-2-15 15:38
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
真係為環保出力就唔好又E12又E17啦 必思 發表於 2019-2-15 09:34
RP配RF35/1.8超正. calvin83 發表於 2019-2-15 17:13