回復 80 #chiman127

澳門一天遊好嘛?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我記得當年第一次同epc ching出去版聚影相係一齊去左金山影馬騮行山~haha

TOP

回復 chiman127

澳門一天遊好嘛?

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-5-26 18:10



    澳門好多人..坐車同搵野食都辛苦

TOP

不如揾間少人d老麥或者茶餐廳,夜晚7-8點,一個星期或一個月一次 ,
坐底吹吹水,約下腳影相...

TOP

回覆 84# NPNT
你想食完野去照田雞?

TOP

回覆 85# calvin83
夜晚街拍你最愛啦...

TOP

回覆  calvin83
夜晚街拍你最愛啦...
NPNT 發表於 2018-5-28 20:59

人多街拍多數食白果.

TOP

回覆 87# calvin83
有幾多人.... 其他人吹完就走,唔陪你癲

TOP

晚黑邊度..

TOP

回覆 89# wingkps2
你都有興趣照田雞?

TOP