禾刀好痛恨牙膏狼
kazami00 發表於 2017-7-19 18:59



    願聞其詳

TOP

禾刀好痛恨牙膏狼
kazami00 發表於 2017-7-19 18:59


   
點解ge?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

但係師兄好似好多牙膏狼嘢bor?!
tolo2036 發表於 2017-7-19 19:04



    這個.......

TOP

這個.......
kazami00 發表於 2017-7-19 19:16



愛之心,恨之切

TOP

回覆 73# DMAN


    絕對係.有D重會話C先影到某D相

TOP

以efm 黎講
邊支鏡適合影星空?

TOP

以efm 黎講
邊支鏡適合影星空?
招搖仔 發表於 2017-7-19 19:52



    Rokinon 24mm f/1.4 ED AS UMC

TOP

以efm 黎講
邊支鏡適合影星空?
招搖仔 發表於 2017-7-19 19:52

原廠鏡就22/2.0

TOP

以efm 黎講
邊支鏡適合影星空?
招搖仔 發表於 2017-7-19 19:52



得一支ef-m 22mm,因為要光圈大過f/2.8

TOP

回覆 86# 招搖仔

羊羊羊 12/2

TOP