z888888 當前離線
進階會員
咁呢啲感受嘅野真係好個人嘅,不過當然有大啲就更好啦,如果俾到A7R2甚至LeicaQ / SL嗰啲高級野就正囉。 ... mail4kawai 發表於 2016-9-16 10:00
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
師兄真係勁...我真係唔敢長時間玩EVF,,,,,我對眼真係頂唔順..... 我唔駛canon 俾到leica 呢D咁勁,做返0. ... z888888 發表於 2016-9-16 10:06
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
各位問一問,m5同80d分別係舊電,80d舊電就一定用嘅時間耐啲,個芒扭嘅唔同外,仲有乜分別??? ... tklamtklam 發表於 2016-9-16 02:58
wingkps2 當前離線
其實我睇GX85都好辛苦 wingkps2 發表於 2016-9-16 10:38
DanielHO 當前離線
講道理