harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
题外話,其實如果唔係怕多隻香爐(打印機),係有D想印相喎 manman1998 發表於 2015-1-27 20:07
TOP
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
這個我也找到,唔該曬,我是想怎麼可以在這個版面揀不同的對焦位置,好似像鏡頭在auto mode下,可以 ... tolo2036 發表於 2015-1-27 13:28
tolo2036 當前離線
進階會員
冇理由唔得 ? naomi 發表於 2015-1-28 02:23
sam2004 當前離線
6D裝ML/TL咪有peak focusing. P in P同magic zoom玩囉 tolo2036 發表於 2015-1-27 19:15
玩手動即是要上 A7 usei 發表於 2015-1-27 18:23
手動鏡配一部舊film機已經好得, calvin83 發表於 2015-1-27 19:16
mo9394 當前離線
凌天羽v 當前離線
影過一筒富士RealA ACE,覺得唔係自己杯茶就冇用了 tolo2036 發表於 2015-1-27 22:48
manman1998 當前在線
米米米 當前離線
中級會員