本帖最後由 harryytm 於 2015-1-28 00:22 編輯
题外話,其實如果唔係怕多隻香爐(打印機),係有D想印相喎
manman1998 發表於 2015-1-27 20:07


印埋相先得嘛!我覺得印咗出嚟先算係完整地影咗張相出嚟。
其實有考慮過街拍直情用即拍即有,對方唔鐘意比我影咪直情比咗張相佢law。

TOP

這個我也找到,唔該曬,我是想怎麼可以在這個版面揀不同的對焦位置,好似像鏡頭在auto mode下,可以 ...
tolo2036 發表於 2015-1-27 13:28


冇理由唔得 ?

https://www.youtube.com/watch?v= ... NH1Bsnk8H6h9SjUl6FQ

TOP

冇理由唔得 ?
naomi 發表於 2015-1-28 02:23



   片段中鏡頭是在AF模式下(右下23cm和電池中間顯示AF字),當你教支鏡去M手動時,會顯示MF,就會冇咗touch mon個focus area box,這頁個focus位置冇得移動,要去第二頁至可以

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2015-1-28 03:37 編輯

好似LV DIGIC Peaking Edge Image好用過ML用CPU那個peaking,仲唔洗用CPU。

TOP

6D裝ML/TL咪有peak focusing. P in P同magic zoom玩囉
tolo2036 發表於 2015-1-27 19:15

我jb过5d2同3,用起嚟还係A7放便d!

玩手動即是要上 A7
usei 發表於 2015-1-27 18:23

用nex都得㗎,唔駛一定上A7嘅

手動鏡配一部舊film機已經好得,
calvin83 發表於 2015-1-27 19:16


列像对焦或leica m系那樣对焦,真的冇LV +peaking +放大來得好.

TOP

唔望MON/VIEWER, 就光圈收細D, ISO SET 高D, 用短D 焦距的鏡, 唔駛FOCUS 得好準都合焦.
用MON/VIEWER, 搵部LV + PEAKING 好的機

TOP

影過一筒富士RealA ACE,覺得唔係自己杯茶就冇用了
tolo2036 發表於 2015-1-27 22:48


RDP RXP

TOP

5D2手手插到$7k,畫汁唔知比6D差多小?

TOP

回覆 88# manman1998
色就無敵兔好d,iso就6d勝

TOP

手動好玩啲咩....

TOP