aichun 當前離線
長老會員
回覆 calvin83 有寫都要打 wingkps2 發表於 2021-4-14 22:36
TOP
回復 aichun 有問題揾你? calvin83 發表於 2021-4-14 22:47
wingkps2 當前在線
進階會員
回覆 aichun 買個時佢同我講過一樣野,登記保養時唔好打佢公司名. 我問點解.佢話因送機係佢地用c人 ... wingkps2 發表於 2021-4-14 22:53
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
我願意半價接收 aichun 發表於 2021-4-14 22:53
你之前講咩? calvin83 發表於 2021-4-14 22:55