回復 860 #wingkps2

佢張單寫明係行貨就冇問題。

TOP

回覆  calvin83


    到過左七日登記先算.我諗個間野唔會呃人既.
wingkps2 發表於 2021-4-14 21:39



    到時登記唔到又過咗七日點算?

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2021-4-14 22:18 編輯

回覆 861# calvin83


  有寫啵

TOP

回覆 862# 必思


    咁算我黑

TOP

回覆  calvin83


  有寫啵
wingkps2 發表於 2021-4-14 22:17

咁要打上sony問

TOP

回覆 865# calvin83


   有寫都要打

TOP

回覆  calvin83


   有寫都要打
wingkps2 發表於 2021-4-14 22:36

心安

TOP

回覆  aichun


   三.......
wingkps2 發表於 2021-4-14 21:36


網上登記入得到機身number就應該冇問題既

TOP

到時登記唔到又過咗七日點算?
必思 發表於 2021-4-14 22:14


要求神拜佛

TOP

回復 868 #aichun

有問題揾你?

TOP