chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
咁誇張?不過旺角其他店收$8000、$8500又有。 最後有fd帶我上去華強北放左$9000幾 真心建議用家去肥花放 ... WAI2 發表於 2016-10-18 13:57
TOP
WAI2 當前離線
進階會員
開得鋪做生意,唔使賺咩 我部都係肥花放咗 萬4連直倒 chungsm 發表於 2016-10-18 14:02
師兄你就正啦 WAI2 發表於 2016-10-18 14:03
aichun 當前離線
長老會員
剛有部11年12月,快門2萬1 連直倒(有電夾)$5k,屯門平$200 manman1998 發表於 2016-10-18 13:17
6D唔好過5D2?? aichun 發表於 2016-10-18 15:14
一定 chungsm 發表於 2016-10-18 15:14
比多少少可以買6D,5D2太舊啦,唔會諗 aichun 發表於 2016-10-18 15:17
必思 當前離線
特級會員
可能買來收藏呢? 必思 發表於 2016-10-18 15:24
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...