買啦
calvin83 發表於 2023-1-11 18:10


依家幾銀;係咪送埋轉接環?

TOP

回覆 71# manman1998

R7 買啦買啦

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2023-1-11 20:41 編輯

回復 71 #manman1998

上個月有,今日月唔知,行貨一萬多幾百。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我主要都係三枝
24-70 2.8
70-200 2.8
85 1.2 / 1.4

如果Sony邊個牌子質素好呢
man_man615 發表於 2023-1-11 11:17


FE Tamron 28-75 2.8 ii / 70-180 2.8
Samyang 85 1.4 ii
3 支 ~20K

2 代比較新 2 手少

TOP

FE Tamron 28-75 2.8 ii / 70-180 2.8
Samyang 85 1.4 ii
3 支 ~20K

2 代比較新 2 手少
usei 發表於 2023-1-11 21:11


如果用呢3枝副廠同GM1比,又點睇

TOP

回覆 75# Man615

GM1 搬磚頭

E mount 副廠一般評價
通常較輕
AFS 較慢 , 但 AFC 差不多 (E mount 特性 AFC 通常較快)
最近對焦較近

TOP

回復 kachanhk

咸豐年代變焦嘅我就唔用喇, 用喺新sensor根本就係唔得,有USM摩打的定焦還可以。

via HKE ...
calvin83 發表於 2023-1-11 00:18

又唔好睇少佢,我配上Sony  A7R2 /Canon R5 都仲算 OK , 目前我仲用緊,呢枝 A09 性價比好高

TOP

回覆  wingkps2
marcochl 發表於 2023-1-11 11:33

R5 Fn. Keys 都唔算少,基本操作都可以 set 好 keys,唔太需要入 menu (某些特別功能就無法了).
我個人就只覺某些 keys 擺位唔夠就手,始終定位不算專業機

TOP

回覆 78# kachanhk


我意思係冇得改,剩講對焦物件模式set唔到fn,
e個我好重要。不過大家需要唔同,

TOP

上毒氣室甩下部機睇下就唔就手先再決定啦
好多野唔係只睇spec

via HKEPC Reader for Android

TOP