manman1998 當前在線
特級會員
買啦 calvin83 發表於 2023-1-11 18:10
TOP
marcochl 當前離線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
usei 當前在線
我主要都係三枝 24-70 2.8 70-200 2.8 85 1.2 / 1.4 如果Sony邊個牌子質素好呢 man_man615 發表於 2023-1-11 11:17
Man615 當前離線
中級會員
FE Tamron 28-75 2.8 ii / 70-180 2.8 Samyang 85 1.4 ii 3 支 ~20K 2 代比較新 2 手少 usei 發表於 2023-1-11 21:11
kachanhk 當前離線
回復 kachanhk 咸豐年代變焦嘅我就唔用喇, 用喺新sensor根本就係唔得,有USM摩打的定焦還可以。 via HKE ... calvin83 發表於 2023-1-11 00:18
回覆 wingkps2 marcochl 發表於 2023-1-11 11:33
wingkps2 當前在線
京 當前離線