本帖最後由 manman1998 於 2019-9-26 10:24 編輯

有DD想M1 升上M5,M5 食電嗎?$3k幾

TOP

有DD想M1 升上M5,M5 食電嗎?$3k幾
manman1998 發表於 2019-9-26 10:07

買了多舊電囉

TOP

買了多舊電囉
calvin83 發表於 2019-9-26 10:27


好懷念攝界

TOP

有DD想M1 升上M5,M5 食電嗎?$3k幾
manman1998 發表於 2019-9-26 10:07



    等m6ii落價

TOP

好懷念攝界
manman1998 發表於 2019-9-26 18:27



    5d4平左好多

TOP

等m6ii落價
jeremymak 發表於 2019-9-26 18:29



    等M7出買M6II

TOP

回復 76 #必思

應該出6DDD先。

TOP

新32mp 又的確可谷高Art 解像,不過貴

TOP

新32mp 又的確可谷高Art 解像,不過貴
manman1998 發表於 2019-9-26 23:34



    所以叫你等m6ii落格

TOP

有DD想M1 升上M5,M5 食電嗎?$3k幾
manman1998 發表於 2019-9-26 10:07


一步到位m6ii啦,起碼三五七年唔使再諗升級

TOP