回覆 70# tolo2036
有咩出奇 ,各家都係咁上下,香港好多院友
罪大仲多人踩..... 又如何

TOP

支22都係千零蚊,個Mount都幾舊啦,指日可待,問題只係到時我仲有冇興趣入貨 ...
mail4kawai 發表於 2017-7-19 18:14


22餅我覺得唔會,1855或者有可能

TOP

我都唔明好多c記用家,轉咗會之後好似殺咗佢全家,憎恨得好緊要,好想c記死咁。
我都有用過om,niko ...
tolo2036 發表於 2017-7-19 18:26


我反而見好多c記用家覺得其它會既人好憎c就真...其實憎既唔係c記係果啲睇唔起其它會既用家

TOP

等睇你開箱
mail4kawai 發表於 2017-7-19 18:15



    終於都要爆

TOP

我都唔明好多c記用家,轉咗會之後好似殺咗佢全家,憎恨得好緊要,好想c記死咁。
我都有用過om,niko ...
tolo2036 發表於 2017-7-19 18:26



    一個公開嘅論壇,有打手在所難免,多定少啫

TOP

我反而見好多c記用家覺得其它會既人好憎c就真...其實憎既唔係c記係果啲睇唔起其它會既用家 ...
DMAN 發表於 2017-7-19 18:50


同感

TOP

我反而見好多c記用家覺得其它會既人好憎c就真...其實憎既唔係c記係果啲睇唔起其它會既用家 ...
DMAN 發表於 2017-7-19 18:50



    有時未必憎某品牌,見人地多修而憎自己冇能力多修

TOP

同感
必思 發表於 2017-7-19 18:53


禾刀好痛恨牙膏狼

TOP

禾刀好痛恨牙膏狼
kazami00 發表於 2017-7-19 18:59



但係師兄好似好多牙膏狼嘢bor?!

TOP

回覆  tolo2036
有咩出奇 ,各家都係咁上下,香港好多院友  
罪大仲多人踩..... 又如何  ...
NPNT 發表於 2017-7-19 18:35


   
多人踩先多人買,踩都費事果D冇人買。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP