回覆  aichun


    佢成日以為自己個D先係真理....真係傻傻地.
wingkps2 發表於 2016-9-26 23:24


站在高地......

TOP

回覆  manman1998


    唉..你真係有D奇怪..
吹下水.你就覺得有動機??
唔好諗咁多野喇....我諗你都係去鑽 ...
wingkps2 發表於 2016-9-26 23:23


至小我係個實作實踐... 評頭品足 交比你地

TOP

回覆 72# manman1998

好心你啦,唔好成日自以為是啦.E度吹水個班個個都有出相,
唔通你話佢地冇影過相,又冇機..得你有??

你查實係唔係有妄想症架?

TOP

去到玩人身?我講左幾句嘢啫... 著哂

唔洗咁風度喎,隨便

TOP

回覆 74# manman1998


吓..我係對你先係咁咋.....

老實講句..我諗你都係個D非常父母.....唔會聽人講.有自己一套.
但..係好就好,,唔好就...算喇.

TOP

回覆  manman1998


吓..我係對你先係咁咋.....

老實講句..我諗你都係個D非常父母.....唔會聽人 ...
wingkps2 發表於 2016-9-26 23:36


圍我圍左好幾代嫁喇... 加油

TOP

回覆 76# manman1998


    我黎E度咁耐....發覺你你攪人先囉 佢地大部份都係話C記..
你就實出黎...你又唔係做C記.都唔知你緊張D乜.
其實我去過第D 討論區.你愛既公司......好多都話佢係牙膏廠.
只係有好多人都唔肯承認.

TOP

去到玩人身?我講左幾句嘢啫... 著哂

唔洗咁風度喎,隨便
manman1998 發表於 2016-9-26 23:33


唔係話奸狼唔好,亦都唔係唯一,但奸狼以外都仲有好多好野選擇

TOP

圍我圍左好幾代嫁喇... 加油
manman1998 發表於 2016-9-26 23:37


點解d人要圍你?你知唔知問題出在邊度?

TOP

回覆  manman1998


    我黎E度咁耐....發覺你你攪人先囉 佢地大部份都係話C記..
你就實出黎...你又 ...
wingkps2 發表於 2016-9-26 23:40


我自己都係奸狼用家,都唔會偏幫奸狼,佢d產品得就得,唔得就唔得

TOP