y2kming 當前離線
Banned
TOP
必思 當前離線
特級會員
夠喇,唔好再講喇 y2kming 發表於 2013-11-12 11:05
好……今晚返去玩E仔部V1先 y2kming 發表於 2013-11-12 11:14
trexkins 當前離線
中級會員
嘩……你d朋友非富則貴 y2kming 發表於 2013-11-12 10:08
pc1668 當前離線
呢支幾時入 y2kming 發表於 2013-11-12 09:25
枝 18.5mm 真係好鬼 Sharp, 全開 F1.8 死角都好濕, 濕到界手嚇死人, 對焦又快! 總之力狂 ... QE3 發表於 2013-11-11 22:51
宜家睇 V1 好明顯好用過 EOS M NEX 果D, 真的! QE3 發表於 2013-11-12 10:25