提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

夠喇,唔好再講喇
y2kming 發表於 2013-11-12 11:05


咁佢又真係冇乜講錯,一系算係幾有誠意,係最初定位錯誤唧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好……今晚返去玩E仔部V1先
y2kming 發表於 2013-11-12 11:14



    記得試下狗錢一深啦

TOP

嘩……你d朋友非富則貴
y2kming 發表於 2013-11-12 10:08



    米王都係識番D米王

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-11-12 12:30 編輯
呢支幾時入
y2kming 發表於 2013-11-12 09:25


wao, nano crystal coat    That kind of coating looks good (flare resistance).

TOP

枝 18.5mm 真係好鬼 Sharp, 全開 F1.8 死角都好濕, 濕到界手嚇死人, 對焦又快!   

總之力狂 ...
QE3 發表於 2013-11-11 22:51


恭喜成為力狂一真正粉絲   

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-11-12 12:42 編輯
宜家睇 V1 好明顯好用過 EOS M NEX 果D, 真的!
QE3 發表於 2013-11-12 10:25


我係力, 一定100% 同意  

TOP