回復 750 #eddychoy04

EOSR畫質冇問題,RF mount鏡頭吸引,但我唔鐘意部機嘅操控,所以玩左幾個月就放棄。

XT3好正,用落好滿意,XH1 有ibis, 但機身比較大同重,效能明顯輸XT3, 而且比較食電,但用落仍然係好好用嘅機。

TOP

本帖最後由 eddychoy04 於 2019-6-2 22:52 編輯
回復 eddychoy04

EOSR畫質冇問題,RF mount鏡頭吸引,但我唔鐘意部機嘅操控,所以玩左幾個月就放棄。

XT3 ...
mail4kawai 發表於 2019-6-2 22:19

EOS -R 係好, 但太貴喇, over budget.
X-T3 其實超值, 9K 幾, 加枝 10-24 F4 主打影景,一流.
保留 4/3 EM1-II 玩 sport 加人像, 夠哂。😈

TOP

EOSR
EF 70-200F4

371A9588 by chiman, 於 Flickr

TOP

EOSR
EF 70-200F4

by , 於 Flickr
chiman127 發表於 2019-6-3 10:53


嘩……美拍

TOP

嘩……美拍
aichun 發表於 2019-6-3 10:57



    唔知點解有花就有風車

TOP

唔知點解有花就有風車
chiman127 發表於 2019-6-3 11:59



    邊度黎?

TOP

邊度黎?
aichun 發表於 2019-6-3 12:09



    大亞灣

TOP

大亞灣
chiman127 發表於 2019-6-3 17:39



    原來有咁靚嘅地方

TOP

原來有咁靚嘅地方
aichun 發表於 2019-6-3 18:59



    照騙都信

TOP

https://babylonbee.com/news/cano ... osting-at-least-599

吾知典解睇落E樣野巧似巧適合某人

TOP