好彩睇到呢個 post, 小魚做左水魚先, 唔諗喇.
唔知 C 兄們對 EOS R and RP 有乜評價? ...
eddychoy04 發表於 2019-5-28 21:32 
各大大唔復, 唯有自己睇 review, 外國測評評他們的最大敗筆是冇內置 OIS, 又 RP 是用 6D MkII 的 sensor, 即 PQ 冇乜改進, 又要唔用 EF mount , 即係要買過 D 鏡, 但新鏡需然質量高, 但貴到 high high. 都係睇定D先喇。
發現左 Fuji 出左 XT-3 and X-H1, 價錢相對唔貴, 但同樣冇內置 OIS, 和 APS-C size. 睇睇先。 |