收集下意見,會唔會全黑色受較歡迎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

收集下意見,會唔會全黑色受較歡迎?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2019-9-22 22:20

你理得人?
自己鐘意就得。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

收集下意見,會唔會全黑色受較歡迎?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2019-9-22 22:20



    我老虎話銀黑靚仔d,或者試下買部襯衫

TOP

本帖最後由 JLO 於 2019-9-23 08:47 編輯

90D 有 OVF 和好似有高級單反的機身和防水潑等.......M6 II 唔知有冇??
但90D較大部,重
.......在乎你有冇 EF/EFS 鏡 & 鍾唔鐘意單反feel/情意結

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2019-9-23 09:27 編輯

回覆 65# JLO


  梗係90D.拎出黎夠專業.個日買機.有個大叔隔離試梗..個樣幾開心.

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

90D 有 OVF 和好似有高級單反的機身和防水潑等.......M6 II 唔知有冇??
但90D較大部,重
.......在乎你有冇  ...
JLO 發表於 2019-9-23 08:45


M series全線冇weather sealing

TOP

回復 66 #wingkps2

等咗好耐終於有得升級。

TOP

我之前用 80D,因太大部轉左無反 !

現在感覺 90D 個 joystick 好正好用,R 及 RP 都冇,好羨慕 !  

TOP

有都心唔理,90d 夠用啦,不過 掙扎緊單反、無反問題
tskso 發表於 2019-9-23 01:57

我冇單反、無反情意結。
但大/細, 輕/重是重要考濾。

計過重量/大细,90D 和 X-T3 + hand grip + 2 more battery  差唔多。
有得諗。

TOP