JLO 當前離線
進階會員
TOP
eddychoy04 當前離線
收集下意見,會唔會全黑色受較歡迎? via HKEPC Reader for Android JLO 發表於 2019-9-22 22:20
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
必思 當前離線
特級會員
wingkps2 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
90D 有 OVF 和好似有高級單反的機身和防水潑等.......M6 II 唔知有冇?? 但90D較大部,重 .......在乎你有冇 ... JLO 發表於 2019-9-23 08:45
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
smartlam 當前離線
有都心唔理,90d 夠用啦,不過 掙扎緊單反、無反問題 tskso 發表於 2019-9-23 01:57