ten123456789 當前離線
進階會員
TOP
tongdotcom 當前離線
我真係估你唔到呀!!
中級會員
你要問自己會唔會拍4k片 aichun 發表於 2018-4-19 17:41
wingkps2 當前在線
aichun 當前離線
長老會員
唔會啦 要拍用gopro拍好過 tongdotcom 發表於 2018-4-19 18:50
回覆 ten123456789 好好喇.係你太貪心.梗係用200喇 wingkps2 發表於 2018-4-19 18:53
回覆 aichun 晚黑想影靚相。點會唔用脚架 ....... 或欄杆呀 wingkps2 發表於 2018-4-19 19:36
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
回復 wingkps2 你有EM1二代6.5級防震。 via HKEPC Reader for Android calvin83 發表於 2018-4-19 19:45