pc1668 當前離線
特級會員
正常拍攝用真係好夠既... 曬3/4R都唔洗 8百萬.. 平時只放FACEBOOK的圖我都只用RAW轉 150-200萬像出來 慳 ... 丫傑 發表於 2011-12-16 15:18
TOP
白白 當前離線
neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
Faygo 當前離線
中級會員
部腦超慢 當前離線
進階會員
回復 AMD波子 Nikon 接近枝枝都要訂.......係d平價一點的鏡唔使訂...當然有例外 ... 白白 發表於 2011-12-16 00:29
wow ... so expensive now I bought at 16xxx jer (分期24個月)... long time ago pc1668 發表於 2011-12-16 11:14
inzite 當前離線
Canon L鏡sharp 得黎又有一種好柔的感覺,而nikon sharp 得黎會有一種剛性的感覺,所以如果影人像,canon ... ronan 發表於 2011-12-16 00:04