正常拍攝用真係好夠既...

曬3/4R都唔洗 8百萬..
平時只放FACEBOOK的圖我都只用RAW轉 150-200萬像出來 慳 ...
丫傑 發表於 2011-12-16 15:18


我唔會曬好大嘅相、亦一般好少crop相(個人習慣),構圖時已確定一切(只係偶然crop吓玩吓)。

其實真係5,6年都唔覺OUT …
佢2008出,現在很多人仍然買緊,買左起馬用3年

TOP

回復 54# neneaee


16800 LA XD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我岩岩先睇到呢個post....我都係由canon轉去D700......除左手感無C機咁好, 同無得拍片, 真係好滿意

TOP

本帖最後由 部腦超慢 於 2011-12-17 18:10 編輯
回復  AMD波子


Nikon 接近枝枝都要訂.......係d平價一點的鏡唔使訂...當然有例外 ...
白白 發表於 2011-12-16 00:29


我買過35.8, LB3, 20.8, 35.4, 冇一支係要訂, 全部現貨...亂up都要有個譜

TOP

本帖最後由 部腦超慢 於 2011-12-17 18:10 編輯
wow ... so expensive now
I bought at 16xxx jer (分期24個月)... long time ago
pc1668 發表於 2011-12-16 11:14



   全新 bought @  $15500 @ 10-2009, 仲記得勁多野送( extra battery + kenko pro1d + 垃圾 + 垃圾腳架 + so跑 )
果陣已經好多人話等d800.
d700 個價直頭係違反左數碼野跌價快既定律

TOP

Canon L鏡sharp 得黎又有一種好柔的感覺,而nikon sharp 得黎會有一種剛性的感覺,所以如果影人像,canon  ...
ronan 發表於 2011-12-16 00:04



if u shoot raw there is not much difference in color. canon af is faster but nikon af is more accurate (comparing 1 series and D3 series). the key deciding factor is lens choice.

TOP

本帖最後由 白白 於 2011-12-18 14:18 編輯

回復 65# 部腦超慢


我買35.4/50.4/85.4/1352DC /24 2.8/要訂


枝50.8D 都要訂

TOP