Rosa 當前離線
進階會員
光源去完 CCD 都仲要經 Processor 處理先有影像.. 我睇完樓住講既野, 差d想搵野掟爆個 mon .... 救命, ... Hidex 發表於 2010-1-19 17:14
TOP
Hidex 當前離線
中級會員
你打橫黎聽咪得 Rosa 發表於 2010-1-19 18:10
nstars 當前離線
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
7ming 當前離線
器材先決
要澄清,個D唔係樓主講的 nstars 發表於 2010-1-19 19:41
黑仔 當前離線
五香牛肉 當前離線
初級會員
kwanyan 當前離線