必思 當前離線
特級會員
右下角"!"號 s20012797 發表於 2019-4-6 23:36
TOP
s20012797 當前離線
進階會員
唔係’i’字咩? 必思 發表於 2019/4/6 23:56
manman1998 當前在線
M50我多數時間都係用支百微去影相,版主都唔會用 等C記出支長焦微距就會上FF ... tolo2036 發表於 2019/4/6 23:53
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
回復 我係小魚兒 抵玩。 calvin83 發表於 2019-4-7 00:11
好似好貴咁....唉... A6400 係唔係平D 我係小魚兒 發表於 2019-4-7 00:18
我買晒成套M50 鏡呀....OH NO.... M50 22mm F2 11-22mm 32mm F1.4 rode videomicro 成萬蚊呀....A6400呀 ... 我係小魚兒 發表於 2019-4-7 00:07
tolo2036 當前離線
Bigma 有枝Macro180 2.8 EF s20012797 發表於 2019-4-7 00:02