右下角"!"號
s20012797 發表於 2019-4-6 23:36



    唔係’i’字咩?

TOP

唔係’i’字咩?
必思 發表於 2019/4/6 23:56


7寸板睇都咁上下

TOP

4格圖大戰實拍

TOP

M50我多數時間都係用支百微去影相,版主都唔會用
等C記出支長焦微距就會上FF ...
tolo2036 發表於 2019/4/6 23:53


Bigma 有枝Macro180 2.8 EF

TOP

我買晒成套M50 鏡呀....OH NO....
M50
22mm F2
11-22mm
32mm F1.4
rode videomicro

成萬蚊呀....A6400呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOP

回復 615 #我係小魚兒

抵玩。

TOP

回復 我係小魚兒

抵玩。
calvin83 發表於 2019-4-7 00:11



    好似好貴咁....唉...
A6400 係唔係平D

TOP

好似好貴咁....唉...
A6400 係唔係平D
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 00:18

唔同野

TOP

我買晒成套M50 鏡呀....OH NO....
M50
22mm F2
11-22mm
32mm F1.4
rode videomicro

成萬蚊呀....A6400呀 ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 00:07


魚大導揮金如土

TOP

Bigma 有枝Macro180 2.8 EF
s20012797 發表於 2019-4-7 00:02



上次借用過,質素係唔錯,不過勁重,$1650g,仲重過支EF 100-400mm II,唔考慮

TOP