Canon 菲林機,最好係搵返EOS菲林機;舊式 FD 接環相機,比較實淨可靠嘅係 F-1/New F-1,其餘 A-1、AE-1.....個一類,個快門係布廉,太舊老化有機會會走線漏光。

TOP

一舊水玩三十六飛真係幾高消費

TOP

Canon 菲林機,最好係搵返EOS菲林機;舊式 FD 接環相機,比較實淨可靠嘅係 F-1/New F-1,其餘 A-1、AE-1... ...
HighLamb 發表於 2022-4-17 17:57


Had the AE-1 decades ago ... an excellent piece of photographic equipment

TOP

一舊水玩三十六飛真係幾高消費
必思 發表於 2022-4-17 18:02


我有五筒菲林上年"低價"買, 升左50%,唔棄得影

TOP

我有五筒菲林上年"低價"買, 升左50%,唔棄得影
MAX100 發表於 2022-4-17 18:07

會過期

TOP

會過期
calvin83 發表於 2022-4-17 19:15



去到今年12月, 影完可能停一停了,菲林太貴了...

TOP

會過期
calvin83 發表於 2022-4-17 19:15



    沖晒店既藥水慘d

TOP

沖晒店既藥水慘d
必思 發表於 2022-4-17 19:19

True!

TOP

回復 56 #MAX100

最後都係要來睇多。  

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 59# calvin83


所以買左部水貨X-T3 玩下,加個轉接環玩番啲舊鏡,都夠玩

TOP