a7s3如無意外應該係用imx435
sl110070 發表於 2020-7-8 01:59


但傳聞A7s III影唔到8K?

TOP

回覆 44# NPNT


    X3.
d 人都低低地。影相咁喜歡入meun,.

TOP

回覆 48# marcochl

話明等效喎?   FF  F11等效 M43 F5.6 ?? 真心唔識

TOP

回覆  marcochl

話明等效喎?   FF  F11等效 M43 F5.6 ?? 真心唔識
HenryxHenry 發表於 2020-7-8 09:15


Just check it out yourselves

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 54# goshigoo


咁原來都幾好喎, 細幅係當收2級光圈, 咁用M43影生態啲雀鳥或者蝴蝶咪可以成隻SHARP好多?

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2020-7-8 10:35 編輯

回覆 54# goshigoo

請問尼幅圖原本個topic講近D咩?

如果又係講CMOS size 同 等效進光量 呈反比/正比
請師兄吾好再信尼D野錯誤concept

正確concept:
CMOS size 不同,等效進光量 still the same (正統用T-Stop去講)
https://www.youtube.com/watch?v=YF-VJpePTIY

我看吾明等效D咩
散景等效就講得通
但條數系米按尼個比例甘計,我無研究過

TOP

本帖最後由 goshigoo 於 2020-7-8 11:24 編輯
回覆  goshigoo

請問尼幅圖原本個topic講近D咩?

如果又係講CMOS size 同 等效進光量 呈反比/正比
請師兄 ...
Turboaftershave 發表於 2020-7-8 10:20



唔知你唔明啲乜~~~~   
比較唔同sensor, 都係用equivalent架啦

即係你想影一張相你用
1. 50mm f/2.8 ISO 400 1/60s @ FF
2. 25mm f/1.4 ISO 100 1/60s @m43

兩相張出黎既個效果會最接近
"效果" => 景深 / 視角 / Noise / Exposure


我見你quote Tony個youtube
你有冇睇佢呢個video
https://www.youtube.com/watch?v=f5zN6NVx-hY

佢係6分幾鐘講既就係我上面所講既

TOP

回覆 55# HenryxHenry

等效既意思係解相等效果, 而唔係話sharp 好多
sharp 唔sharp 始終都係睇返鏡片光學質素同埋sensor pixel 數目+質素

TOP

回覆  goshigoo


咁原來都幾好喎, 細幅係當收2級光圈, 咁用M43影生態啲雀鳥或者蝴蝶咪可以成隻SHARP好多 ...
HenryxHenry 發表於 2020-7-8 09:49


實際唔係; 因為sensor真係唔同
m43既鏡resolution冇FF咁好

TOP

回覆 50# sl110070

係咪傳聞又可以1500 影低光又可轉6100 高解象果粒?係就a7r iv 都可以。。。

TOP