本帖最後由 KinChungE 於 2019-2-15 12:47 編輯
岩岩開波點一次過又出靚鏡又出細鏡
邊滿足得晒全世界 佳能是最好的 你唔明架啦 ...
anthony1987 發表於 2019-2-15 12:41 
我反如覺得
Canon未出到勁Body就應該focus主流鏡先
有新sensor出部勁body先出翻D勁鏡
而唔係好似而家咁, 一路出勁鏡, 但係得部雞肋body, tracking食哂塵
專業用既, 唔多會考慮R (連5D最大優點AF Tracking都冇埋), 更加唔會買RP
純綷興趣玩下既, 肯定唔會走去買28-70 f/2呢類野
冇target customer |