回覆 50# killuakam
4k 好少事,話左無就唔會有...

TOP

咁既級數出到咁肉酸就不如唔好出,cheap 野機海點出都冇人理啦。我用4k search 佢個post 真係隻字不提,都 ...
killuakam 發表於 2017-8-1 20:13


大家用咗其他廠既標準去睇呢部機係好唔公平,
呢部係奸狼出品,平咁多,一定唔會好過同廠部5D4

TOP

回覆  killuakam

嘩..... 都好誇張下
NPNT 發表於 2017-8-1 19:00



    6D用家應該好開心,可以繼續用

TOP

回覆 52# 必思
最大鑊係唔中焦,人像好似得一兩張中

TOP

回覆  必思
最大鑊係唔中焦,人像好似得一兩張中
NPNT 發表於 2017-8-1 20:36



    01既測試好少會咁求其

TOP

回覆  必思
最大鑊係唔中焦,人像好似得一兩張中
NPNT 發表於 2017-8-1 20:36

應該係機/鏡有事.

TOP

回覆 56# calvin83

水土不服,個別事件
咁多人買左都無話有事...

TOP

回覆  必思
最大鑊係唔中焦,人像好似得一兩張中
NPNT 發表於 2017-8-1 20:36


奸狼走焦部部都有機會

TOP

D食物相幾好..

TOP

即刻執番靚個firmware有冇得救?

TOP