奸狼你岩咩?
aichun 發表於 2017-7-19 16:46


我有用奸狼,無話俾你知啫

TOP

回覆 51# 必思


   印相個部canon

TOP

佢一買已經勁爽,無所謂啦
必思 發表於 2017-7-19 17:00



    爽又真係唔可以用金錢嚟衡量嘅

TOP

回覆  必思


   印相個部canon
wingkps2 發表於 2017-7-19 17:05


佢成日鍾意用環保袋袋相機出街,可能係奸狼logo環保袋都唔出奇

TOP

如果佢係4980跟支22, 咁我就自己入喇
mail4kawai 發表於 2017-7-19 16:48



    你會唔會諗多咗

TOP

高感差過M3
手持M3唔太想換
希望下一部有返M3高感+M6對焦速度

TOP

如果佢係4980跟支22, 咁我就自己入喇
mail4kawai 發表於 2017-7-19 16:48



咁要多D打手唱衰m5,af唔夠其他牌子冇反快,追焦又咬得不夠緊,影相冇is,反mon上腳架後用唔到.....
要唱到好似M一代咁,就會平賣,仲要送鏡送閃燈

TOP

咁要多D打手唱衰m5,af唔夠其他牌子冇反快,追焦又咬得不夠緊,影相冇is,反mon上腳架後用唔到.....
要 ...
tolo2036 發表於 2017-7-19 17:42



    之前Tolo 兄 D m3 相都生色不少喎....

TOP

高感差過M3
手持M3唔太想換
希望下一部有返M3高感+M6對焦速度
藤原亮政 發表於 2017-7-19 17:40


高感係?

TOP

高感係?
tolo2036 發表於 2017-7-19 17:47


高感光度/高ISO
簡稱高感
M5,M6高感噪點控制明顯差過M3

TOP