manman1998 當前在線
特級會員
回覆 manman1998 canon真係慘...原來實拍就係咁 DMAN 發表於 2016-9-22 11:32
TOP
aichun 當前離線
長老會員
冇... 你信唔信有外星人? manman1998 發表於 2016-9-22 11:29
必思 當前離線
killuakam 當前離線
Banned
如果有得“簡”... 睇MTF & $ 來買錢嘛 manman1998 發表於 2016-9-22 11:42
如果我玩Canon,都係搵番部40D好過5D4,CP值高好多 必思 發表於 2016-9-22 11:52
wingkps2 當前在線
進階會員
回覆 aichun 40D冇問題喎,不過衰口臭同紙上談兵就冇得救 DMAN 發表於 2016-9-22 11:29