回覆  manman1998

canon真係慘...原來實拍就係咁
DMAN 發表於 2016-9-22 11:32


咁算唔算?

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

冇... 你信唔信有外星人?
manman1998 發表於 2016-9-22 11:29


Alienware Gaming Notebook我就信有

TOP

如果有得“簡”... 睇MTF & $ 來買錢嘛

TOP

回覆  manman1998

canon真係慘...原來實拍就係咁
DMAN 發表於 2016-9-22 11:32



Canon停留在40D年代好耐啦,好多人唔相信啫,
你睇40D既相同其他Canon機真係冇大分別架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你地花咁多錢追... 做漏一樣嘢,請人揸機

TOP

如果有得“簡”... 睇MTF & $ 來買錢嘛
manman1998 發表於 2016-9-22 11:42



    如果我玩Canon,都係搵番部40D好過5D4,CP值高好多

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-9-22 12:02 編輯
如果我玩Canon,都係搵番部40D好過5D4,CP值高好多
必思 發表於 2016-9-22 11:52


又上太空?

一個二個自問自答,仲要代表埋我發言

TOP

回覆 56# manman1998


    你攪錯嘞...我花唔太多錢..
大家價值觀唔同.
人地買套車令..閒閒地,7.8千.
人地買層樓,閒閒地5.6球.
冇人地咁有錢...但唔可以為人地都係冇錢..

TOP

回覆  aichun

40D冇問題喎,不過衰口臭同紙上談兵就冇得救
DMAN 發表於 2016-9-22 11:29


咁佢都係老用家既,由菲林鏡到現代鏡都有

TOP