你揸車??
jeremymak 發表於 2020-3-5 17:17



    有車自然會有人揸...

TOP

有車自然會有人揸...
chiman127 發表於 2020-3-5 19:19


我講真wor

可以再去

TOP

下次要下年,係咪堅先?
jeremymak 發表於 2020-3-5 17:18



    喂....你年年都周遊列國...好難跟喎...但2-3過完年的話應該跟到

TOP

我講真wor

可以再去
jeremymak 發表於 2020-3-5 19:20



    我都講真喎...揸車一定唔係問題...問題係我揸的話你敢唔敢坐....XEO都驚左

TOP

喂....你年年都周遊列國...好難跟喎...但2-3過完年的話應該跟到
chiman127 發表於 2020-3-5 19:21


可以約定既

住宿同船都要早book
    https://kamuiwakka.jp/ryuhyocruising/

TOP

TOP

可以約定既

住宿同船都要早book
jeremymak 發表於 2020-3-5 19:30



    咁你幾時開團呀

TOP

咁你幾時開團呀
chiman127 發表於 2020-3-5 22:26



    你想邊年去?
因為下半年開始要book

TOP

你想邊年去?
因為下半年開始要book
jeremymak 發表於 2020-3-5 22:46



    咁就下年啦

TOP

咁就下年啦
chiman127 發表於 2020-3-5 23:12



    Okok

我6月再睇

冇咁快有

你有咩景點可以講

我睇下點走

TOP