chiman127 當前離線
Banned to post
特級會員
你揸車?? jeremymak 發表於 2020-3-5 17:17
TOP
jeremymak 當前離線
有車自然會有人揸... chiman127 發表於 2020-3-5 19:19
下次要下年,係咪堅先? jeremymak 發表於 2020-3-5 17:18
我講真wor 可以再去 jeremymak 發表於 2020-3-5 19:20
喂....你年年都周遊列國...好難跟喎...但2-3過完年的話應該跟到 chiman127 發表於 2020-3-5 19:21
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
進階會員
可以約定既 住宿同船都要早book jeremymak 發表於 2020-3-5 19:30
咁你幾時開團呀 chiman127 發表於 2020-3-5 22:26
你想邊年去? 因為下半年開始要book jeremymak 發表於 2020-3-5 22:46
咁就下年啦 chiman127 發表於 2020-3-5 23:12