你想買就買啦..成日叫人買做咩
chiman127 發表於 2020-2-25 18:18


雖然我冇錢買,但我睇你地買嘢都替你開心

TOP

回覆  chiman127

15-35 買得過呀
marcochl 發表於 2020-2-25 18:50



    財力無師兄強

RF要買都買70200先...始終呢支我EF都無

TOP

雖然我冇錢買,但我睇你地買嘢都替你開心
aichun 發表於 2020-2-25 20:12



    你除淨都夠買大元....你講無錢真係好難聽

TOP

回覆 532# chiman127

我EF 果支係小小白IS, 見到RF 出咁的色就忍唔住

TOP

財力無師兄強

RF要買都買70200先...始終呢支我EF都無
chiman127 發表於 2020-2-25 23:09



    gogogo

TOP

今日估唔到又幾好天

371A1220 by chiman, 於 Flickr

TOP

今日估唔到又幾好天

by , 於 Flickr
chiman127 發表於 2020-2-27 22:14


大師


長鏡跟身?

TOP

大師,大白2 wor

TOP

大師


長鏡跟身?
jeremymak 發表於 2020-2-29 14:06


係呀...現在行山都好多時跟身...希望有日可以野生捕獲大師你指教一下我點影到你的靚雀

TOP

係呀...現在行山都好多時跟身...希望有日可以野生捕獲大師你指教一下我點影到你的靚雀 ...
chiman127 發表於 2020-2-29 17:56



    行山鳥攝好難wor,我覺得打雀都係睇運

TOP