hevenktc 當前離線
進階會員
TOP
NPNT 當前離線
特級會員
回覆 calvin83 收到,麻煩哂!始終一份錢,一份貨,但福仔嘢只得天祥較為正統嘅商店出售!而其他都係樓 ... hevenktc 發表於 2021-4-19 18:44
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
aichun 當前離線
回復 NPNT 尖沙咀店我今日先去完。 calvin83 發表於 2021-4-20 20:33
有冇收穫? aichun 發表於 2021-4-20 22:54
我支福仔都係大家好買,佢都算老字號,睇裝修就知 NPNT 發表於 2021-4-20 20:04
冇, 只係去參觀下. calvin83 發表於 2021-4-20 22:57
招呼好嗎? hevenktc 發表於 2021-4-21 19:21
我一向都唔使點招呼 calvin83 發表於 2021-4-21 19:22