回覆 40# aichun

後者

TOP

回覆  calvin83

收到,麻煩哂!始終一份錢,一份貨,但福仔嘢只得天祥較為正統嘅商店出售!而其他都係樓 ...
hevenktc 發表於 2021-4-19 18:44


我支福仔都係大家好買,佢都算老字號,睇裝修就知

TOP

回復 42 #NPNT

尖沙咀店我今日先去完。

TOP

回復 NPNT

尖沙咀店我今日先去完。
calvin83 發表於 2021-4-20 20:33


有冇收穫?

TOP

有冇收穫?
aichun 發表於 2021-4-20 22:54

冇, 只係去參觀下.

TOP

我支福仔都係大家好買,佢都算老字號,睇裝修就知
NPNT 發表於 2021-4-20 20:04

係呀,同陳洪都係咁上下歷史
咁師兄,你當時購買時OK嗎?價錢應該平過出面啲大舖!有冇得試完及check完先俾錢

TOP

回復 NPNT

尖沙咀店我今日先去完。
calvin83 發表於 2021-4-20 20:33


有冇收穫呀!?

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2021-4-21 19:23 編輯
冇, 只係去參觀下.
calvin83 發表於 2021-4-20 22:57


招呼好嗎?
我只想買支35mm 2.0/28mm 2.0(新款)及一個VM-NZ adapter!

TOP

招呼好嗎?
hevenktc 發表於 2021-4-21 19:21

我一向都唔使點招呼

TOP

我一向都唔使點招呼
calvin83 發表於 2021-4-21 19:22


你哋相熟嘅!

TOP